Politica la romani

Site de informatie si analiza politica

Archive for 17 martie 2009

Băsescu: Împrumutul acordat de FMI ar putea să se apropie de suma de 20 de miliarde de euro (Realitatea TV)

Posted by budesh pe martie 17, 2009

„Întâlnirea de astăzi cu FMI a fost programată de săptămâna trecută, iar împrumutul ar putea să se apropie de suma de 20 de miliarde de euro „, a afirmat astăzi preşedintele Traian Băsescu de la Palatul Cotroceni, în cadrul unei ediţii speciale a postului Realitatea TV.

Preşedintele Traian Băsescu a mărturisit astăzi că este pentru prima oară când se întâlneşte cu FMI, iar întâlnirea a fost programată de săptămâna trecută.

„Întâlnirea de astăzi cu FMI a fost programată de săptămâna trecută. Când ţara este în dificultate, un preşedinte nu poate să doarmă la Palatul Cotroceni. Vreţi să fiu cum am fost acum câţiva ani când nu eram informat de către şeful guvernului liberal despre problemele ţării?

Ţara se află în dificultate şi nu mă voi ascunde de a-mi asuma răspunderea, acestea fiind obiectivul meu, iar cine vrea să mă îndepărteze de această obligaţie nu ştie ce spune”, a explicat preşedintele Traian Băsescu.

citeste tot articolul

Posted in Uncategorized | Etichetat: , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a Comment »